joi, 2 iulie 2009

26.06.2009

Postul acesta contine cateva poze de la meeting-ul de vineri (26.06.2009) in care destinatia a fost parcul Cismigiu.

So, dupa cum bine stiti ne-am intalnit la Universitate, unde Rares a dat diplomele celor care n-au putut sa ajunga la premiere, dupa care am plecat spre parc.

Dar pe drum, Alex s-a oprit sa fotografieze... pisica?


Si daca tot am intrat in curte, gazda ne-a primit si-n casa.



Afland ca noi de fapt venisem sa pozam Cismigiul, gazda ne-a invitat si pe terasa (aceasta avand deschidere la parc).


(colaj 2 poze)


Sincer, am ramas uimit cand am vazut ca din bordura balustradei (roca de balazt, cred) au rasarit 2 copacei.


Privelistea de pe terasa m-a impresionat, am avut parte de un apus aparte (recunosc, am manipulat-o "putin" pe asta).

Intr-un final, ajunsi in parcul Cismigiu...

Nu am stat prea mult ca deja se intunecase si statea sa ploua...


Dar tot am avut timp sa pozez o rata.
(si in caz ca va intrebati ca Rares daca reflexiile crengilor din apa este lava, eh bine... nu este)

La plecare, am vazut si-un nenea cocotat intr-un copac strigand:
"ASASINII, ASASINII !"

(Scuze pentru calitate, dar conditiile nu erau chiar optime)

Nici n-am plecat bine din Cismigiu ca ne-a si prins ploaia, asa ca ne-am ascuns pe unde am putut,

si din vorba in vorba mai apasam si pe buton.

In sfarsit ajuns acasa, dupa o zi plina, m-am intalnit cu niste vecini in fata scarii, cu care am mai stat de vorba si care s-au jucat putin cu aparatul...


Sper ca ne vom vedea cu totii maine la vernisaj si astept sa mai postati si voi. :P

Numai bine!
George

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu